Norrsia hjälper sina kunder att nå ut med produkter, tjänster och varumärken på bästa sätt via sociala medier som Facebook, Instagram, Linkedin, Pinterest eller Youtube till små, medelstora och stora bolag. De bygger också hemsidor, webbshopar och chattbotar, samt sökoptimerar redan befintliga sidor.
I en alltmer digital verkligenhet vill byrån framhålla sin övertygelse om att den personliga kontakten är avgörande för att kunden ska bli nöjd.
-Vi har sett att den personliga kontakten och täta avstämningar med kunden är avgörande för att träffa rätt i den digitala marknadsföringen. Det är först när vi lärt känna kunden väl som vi kan få fram rätt budskap på rätt sätt, till rätt person i rätt tid, säger Alexander Andersson, ansvarig för Norrsias nordligaste marknad.
Den första september flyttade Norrsia in till företagsinkubatorn BIC Factory, där unga entreprenörer erbjuds en plats för att satsa på sin affärsidé och hjälp att utveckla sitt företag under två års tid.
-BIC Factory är den perfekta plattformen för mig i det här skedet. Den kompetens som finns i organisationen, möjligheten att utvecklas och gemenskapen i nätverket ger stora förutsättningar att lyckas, säger Alexander.
På företagsinkubatorn BIC Factory är det märkbart att samhället går en ny tid till mötes.
-Vi ser att förfrågningarna till oss ökar och det är extra roligt att det kommer nya företag nu när samhället börjar öppna upp igen. Förhoppningsvis är det många (unga) som hunnit tänka klart under pandemin och är redo för att förverkliga sina affärsidéer, säger Lena Öhlund, verksamhetschef på BIC Factory.
Norrsia har kontor i både Umeå och Falun, där Alexander på Umeå-kontoret är ansvarig för hela nordligaste regionen i landet, medan kontoret i Falun är ansvarigt för mellersta och södra Sverige.
För ytterligare information kontakta:
Alexander Andersson, Norrsia, 073 – 360 41 95, alexander@norrsia.se
Marika Hjerpensköld, (BIC Factory) 070-1937959, marika.hjerpenskold@bicfactory.se